REAGUJESZ?
Klient współpracujący z nami od samego początku, przy którym startowaliśmy z mikro budżetem – dzisiaj możemy pochwalić się przychodami ponad miliona złotych miesięcznie.Sukces zawdzięczamy skutecznej strategii SEO i wykorzystaniu reklama produktowych Google Ads. Obecnie mierzymy się z problemem sprawnej obsługi dużej ilości zamówień.
#PROBLEMYBOGACTWA
Jeden z klientów, do których mamy szczególny sentyment, ze względu na zainteresowanie modą jednego z naszych założycieli. Harp Team to Polska marka streetwearowa, która produkuje wysokiej jakości odzież, która spodoba się każdemu koneserowi streetwear’u. Ekipa Harp Team w ciągu naszej współpracy notują ciągłe postępy i wzrosty zarówno w pozycjach jak i sprzedaży
#POLSKISTREETWEAR
W projekcie aplikacji pomagającej w zwiększeniu bezpieczeństwa dziecka, nasza praca opierała się na stworzeniu strony internetowej oraz przygotowanie planu marketingowego, który miał zwiększyć świadomość na temat aplikacji.
Obecnie aplikacja rozszerzyła swoją ofertę o monitoring biznesowy, który pozwala nadzorować działania Twoich pracowników.
Projekt MGmedia zakładał kompleksowy rebranding firmy począwszy od logotypu przez profil firmy po jej stronę internetową. Nowy logotyp serwisu został nakreślony na podstawie wzoru wstęgi Moebiusa – figury, która z opisu wydaje się tworzyć nierzeczywiste, jednak będąca bardzo prosta w odtworzeniu.
#REBRANDING
Projekt rozpoczęliśmy od opracowania koncepcji nowego logotypu – bardziej adekwatnego dla potrzeb nowoczesnego odbiorcy. Finalnie logotypem została litera „W”, w którą wpisany został kształt rolety.
#DOBRYDESIGN
Czyli grupa naładowanych energią wolnych elektronów krążących wokół tematyki stron internetowych i szeroko rozumianego marketingu.
Umiemy w internety, reagujemy z aktualnymi trendami i uwielbiamy eksplozje – kreatywności.