Case study: Mg-media

Kategoria:
Branding, Redesign, sklep internetowy, Strony internetowe
Tagi:
flat, multiwariantowość
O projekcie

Strona agencji internetowej nie może być przeciętna! Z takiego założenia wyszliśmy projektując witrynę centrum reklamy MGmedia. Ta nowoczesna agencja marketingu 360 stopni wyróżnia się na rynku swą kompleksowością, jednak jej dotychczasowa strona internetowa zupełnie temu przeczyła.

Ponieważ cała komunikacja wizualna firmy wymagała przebudowy proces projektowy rozpoczął się od burzy mózgów i deski kreślarskiej. Szybko na hasło reklamowe wybrano slogan „jedna firma, nieskończone możliwości”. To hasło naturalnie wzbudziło konotacje z wstęgą Moebiusa – trójwymiarowej figurze matematycznej stworzonej z płaskiego obiektu. Jej „przekraczanie granicy” trzeciego wymiaru wspólnie z lemniskatą dały podwaliny nowej komunikacji. Ta została uzupełniona o elegancką czerń, świeżą i intensywną pomarańcz oraz neutralną biel.

Efektem finalnym stało się nowe logo, księga znaku, identyfikacja wizualna, strona internetowa, akcydensy firmowe oraz sklep internetowy.