firmbee-com-gcsNOsPEXfs-unsplash
Share on facebook
Udostępnij
Share on twitter
Tweetnij
Share on linkedin
Link-uj

Słowa kluczowe i pozycje mojej strony – jak to badać w 3 prostych krokach?

Czy chcesz wiedzieć, jak sprawić, by Twoja strona znalazła się wyżej w wyszukiwarkach?  W tym poście dowiesz się, jak uzyskać jak najlepszą pozycję w wynikach wyszukiwania. Zacznijmy jednak od podstaw!

  1. Jaka jest pozycja mojej strony?

Pozycje strony można sprawdzić na wiele sposobów – najskuteczniejsze jest wykorzystanie narzędzi do monitoringu słów kluczowych takich jak Semstorm czy Senuto.Można po prostu również otworzyć wyszukiwarkę Google, i wprowadzić następujące zapytanie: strona:www.example.com słowo kluczowe.Na przykład: strona:semrush.com Porady SEO.To zapytanie zwróci nam obecnie zaindeksowane frazy na konkretnym url jednakże Sprawdzanie ręcznie we własnej wyszukiwarce jest mało dokładne z racji tego, że wyniki wyszukiwania są personalizowane – nasi potencjalni klienci zobaczą więc inne wyniki niż my. 

Można po prostu również otworzyć wyszukiwarkę Google, i wprowadzić następujące zapytanie: strona:www.example.com słowo kluczowe. Na przykład: strona:semrush.com Porady SEO.To zapytanie zwróci nam obecnie zaindeksowane frazy na konkretnym url.

2. Sprawdzenie słów kluczowych, na które warto się pozycjonować

Innym sposobem na sprawdzenie słów kluczowych jest wykorzystanie Planera słów kluczowych Google Ads.Jeśli nie chcesz korzystać z Google Ads – możesz ponownie wykorzystać takie narzędzia jak Semstrom czy senuto do badania fraz. Aby znaleźć dochodowe słowa kluczowe, musisz zbadać popyt i konkurencję, które dostarczają wyżej wymienione programy.

3. Dodawanie i optymalizacja treści pod wcześniej zbadane słowa kluczowe

Czym jest optymalizacja treści?  Optymalizacja treści jest procesem strukturyzacji treści w sposób, który ułatwi najbardziej efektywną pozycję w wyszukiwarkach. Optymalizacja treści jest bardzo ważna, ponieważ stanowi ona szkielet każdej strony internetowej. 

Zagubiony? Możesz zlecić to nam a my pomożemy wybić twoją stronę na sam szczy!

Chcesz wiedzieć więcej? Zerknij tutaj...

Co to jest pozycjonowanie lokalne

Lokalne SEO zwane także marketingiem lokalnym to sposób na reklamę działalności/biznesu w sieci Internet w taki sposób, aby docierać do jak największej grupy potencjalnych klientów w Twojej okolicy. Zasadnicza różnica pomiędzy SEO a lokalnym SEO wynika z docelowej grupy klientów, do której kierujemy swoje działania.

Czytam dalej

Czyli grupa naładowanych energią wolnych elektronów krążących wokół tematyki stron internetowych i szeroko rozumianego marketingu. 

 

Umiemy w internety, reagujemy z aktualnymi trendami i uwielbiamy eksplozje – kreatywności.

© 2021 Projekt i realizacja Agencja Metanowa. Wszelkie produkty tej reakcji zastrzeżone.